DPF/FAP išprogramavimas

Trumpai kas tai yra DPF FAP filtras?

Dyzelinio variklio išmetamasias suodžių daleles iš deginių pašalinantis įrenginys. DPF FAP filtrai yra gaminami keraminiai, sudaryti iš korinio silicio karbido arba kordirito pagrindo ir metalokeraminiai, sudaryti iš metalinio pagrindo, kurio porėtos sienelės užpildytos metalokeraminiais milteliais dengiančiais filtravimo paviršių, filtravimo paviršiai sudaro koncentriškai išdėstytas pleišto formos kišenes, pro kurias ir teka deginiai. Kadangi DPF FAP filtro plokštelės galinėje dalyje yra uždarytos, deginiai turi tekėti pro filtro kišenių sieneles. Taip suodžių dalelės, tiek keraminiame, tiek ir metalokeraminiame DPF FAP filtre, tolygiai nusėda ant porėtų DPF FAP filtro sienelių. Nepriklausomai nuo DPF FAP filtro tipo, jis turi būti išvalytas nuo nusėdusių suodžių dalelių, tai yra regeneruotas. Regeneracija vyksta maždaug kas 300- 800km. bei priklauso nuo pirminės suodžių emisijos ir filtro dydžio. Regeneracijos trukmė vidutiniškai yra apie 10-15min. Ar regeneracija bus vykdoma ar ne, priklauso nuo eilės faktorių, tokių kaip: variklio darbinė temperatūra, degalų lygis bake, važiavimo trukmė ir atstumas, taip pat ir nuo pačio DPF FAP filtro būklės. Variklio valdymo bloko algoritmas sudarytas taip, kad tam tikrų parametrų atitikimas arba neatitikimas kietųjų dalelių filtro valdymo sistemoje reikškia regeneracijos vykdymą, arba nevykdymą.

DPF FAP filtras nėra amžinas, vidutiniškai su filtru nuvažiuojama apie 250 000 km. Ateina laikas kai filtas natūraliai nebegali išsivalyti. Didėjant susikaupusiu suodžių kiekiui, nuolat didėja išmetamųjų dujų slėgis, o tai blogina variklio naudingumo koeficientą, apsunkina turbinos darbą, o kartais netgi visiškai ją sugadina. Būna ir taip, kad DPF FAP filtro užsikišimą labai paspartina kai kurie netvarkingi automobilio mazgai, tokie kaip netvarkinga turbina, purkštukai, EGR vožtuvas ar įtrūkimai variklio aušinimo sistemoje. Aušinimo skystis, tepalas ar kuras patekę i DPF FAP filtrą jį negrįžtamai užkemša. Neretai atsitinka ir taip, kad dėl užsikišusio DPF FAP filtro automobilio apskritai neimanoma užvesti. Tokiu atveju belieka jį keisti nauju, arba pašalinti. Tad jeigu Jūsų automobilyje yra DPF FAP filtras ir atsitiko taip, kad jis pradėjo kimštis, nedelskite, neleiskite dėl besikemšančio filtro sugesti kitiems automobilio mazgams, atvykite pas mus ir mes padėsime Jums išspresti visas su DPF FAP filtru susijusias problemas. Patarsime ar filtrą keisti nauju, ar plauti, ar pašalinti ir išprogramuoti. Mūsų servise atliekami visi su išmetamųjų dujų sistema susiję darbai, nuo kompiuterinės diagnostikos iki DPF FAP filtų ir katalizatorių keitimo naujais arba naudotais. DPF FAP filtrų išmontavimo ir jų išprogramavimo paslaugos. Taip pat programuojame EGR vožtuvus, oro sklendes, išjungiame klaidas.

Ir visa tai po vienu stogu!