DPF/FAP valymas

DPF FAP SUODŽIŲ FILTRŲ RESTAURAVIMAS, VALYMAS, PLOVIMAS IR IŠDEGINIMAS

Tik pas mus vienintelius Lietuvoje vienoje vietoje galite gauti visas su katalizatoriais DPF FAP filtrais susijusias paslaugas. Nėra daugiau Lietuvoje nei vienos įmonės kuri jums pasiulys vienoje vietoje katalizartorių DPF FAP Filtrų supirkimą, demontavimą, keitimą, valymą, plovimą bei prorgaminę diagnostiką,ECU programavima su galios didinimu. Daugiametė patirtis leido mums apjungti visas DPF FAP Filtrų valymo Europos sąjungoje naudojamas technologijas į vieną ištisinį ir visavertį procesą, ir panaudoti jūsų DPF FAP Filtro valymui.

Pasiruošimo darbas: yra būtina išmatuoti oro srauto pralaidumo pasipriešinimą dar užterštame filtre, kad galėtume palyginti prieš ir po valymo. Po to DPF FAP Filtro atmirkymas cheminiu būdu. Vėliau plauname su ultragarsine įranga ir tuo pat metu plaunam aukšto slėgio ir didelio srauto impulsine vendens srove. Po to vyksta DPF FAP Filtro išdeginimas 750 laipsnių temperatūroje mažiausiai 24 valandas, bei savaiminis DPF FAP Filtro atšalimas apie 12 val. Na ir galų gale išpūtimas spaustu oru iki 10 barų slėgiu, kurio oro pralaidumo pasipriešinimas per DPF FAP Filtrą neturėtų viršyti 20 milibarų. Užsikimšęs, neveikiantis DPF FAP Filtras turi nuo 50 iki 200 milibarų oro srauto pralaidumo pasipriešinimą priklausomai nuo automobilio variklio tūrio ir kitų techninių charakteristikų. Naujas DPF FAP Filtras turi apie 20 milibarų oro pralaidumo pasipriešinimą. Mūsų restauruotas, išvalytas DPF FAP Filtras turi apie 20 milibarų oro pralaidumo pasipriešinimą. Šio paskutinio etapo metu ir vyksta palyginimas tarp prieš ir po valymo. Jūsų restauruojamas valomas DPF FAP Filtras praeina daug skirtingų etapų, todėl dėl technologinių procesų labai užterštiems DPF FAP Filtrams užtrukti iki kelių dienų. Jei automobilis yra pas mus ir DPF FAP Filtras išmontuojamas bei įmontuojams mūsų partnerinių įmonių meistrų, yra atliekami visi papildomi variklio diagnostikos, reset bei ECU programavimo darbai. Darbų kainas turėtumėte pasitikslinti atvykę, nes kaina priklauso nuo montavimo darbų sudėtingumo.

DPF FAP Suodžių filtrų Restauracijai Eropos sąjungoje yra naudojamos kelios technologijos:

1. Viena iš jų yra DPF FAP Filtro išdeginimas kaitinimo pečiuje. Suodžių filtras dedamas į šaltą pečių ir temperatūra yra palaipsniui keliama iki 750 laipsnių. DPF FAP Filtre likę, nesudegę suodžiai ir tepalo likučiai sudega maždaug per 24 valandas. Priklausomai nuo užterštumo gali tekti kaitinti ir dar vieną arba kelias paras. Šios metodikos privalumai yra ženklūs, DPF FAP filtras yra valomas-išdeginamas pačiu jam natūraliausiu būdu. Galite nepergyventi dėl to kad jūsų DPF FAP Filtrui gali kas nors nutikti šioje temperatūroje. DPF FAP Filtrų gamybai yra naudojama karščiui atspari keramika ir nerūdijantis plienas. Automobilio vykdomos regeneracijos metu DPF FAP Filtras gali kaisti iki 750 laipsnių temperatūros jums važiojant ilgą atstumą dideliu greičiu.

2. Sekanti DPF FAP valymo tecnologija yra plovimas šlapiu būdu. Ši metodika nėra natūrali būsena jūsų DPF FAP Filtrui. Šiai metodikai būtina naudoti chemines medžiagas, tirpdančias suodžius ir kitus teršalus. DĖMESIO!!! Nesumaišykite to su aukšto slėgio plovimo aparatais. Duslintuvų vamzdžiai lengviesiems automobiliams būna iki 75 mm diametro. Reikia visam šitam vamzdžio diametrui „ storiui“ paduoti vandens srovę. Srovės spaudimas gali siekti iki 10 barų. Šitoje vietoje yra rizika, kad nuo tokio spaudimo gali būti pažeista keramika. Vandens spaudimą reikia paduoti impulsinais „smūgiais“ ,kelti pradedant nuo 0,1 kas 0,1 baro baro kol nebus išstumti nešvarumai is DPF FAP filtro. Negalima naudoti įprastinio aukšto slėgio plovimo aparato, nes per didelė vandens srovė sukoncentruota į mažą paviršių gali pažeisti keramikinį paviršių.

3. Pramoninių filtrų bei krovininių automobilių filtrų restauracijai, valymui yra naudojama Ultragarsinė įranga. Tai yra irgi šlapio cheminio valymo procedūra. Technologinis procesas vyksta vandenį kaitinant iki 90 laipsnių ir ultragarso veikimo metu įpurškiamas cheminis skystis bei paleidžiama vandens cirkuliacija.

4. Internetinėse platybėse galima rasti dar ir įvairių cheminių valiklių pilamų tiesiai į net nenumontuotą nuo automobilio DPF FAP Filtrą. Na šitos metoditikos net nekomentuosiu. Tegu tai lieka autodetalių pardavejų reikalas. Bet kaip avarinis variantas sugedus automobiliui toli nuo namų galima panaudoti. Tai niekada negarantuos švaraus DPF FAP Filtro. Netgi, buitinio dulkių siurblio nevalote cheminiu būdu, o pakeičiate arba mechaniškai išvalote filtrą.